23 Ağustos 2015 Pazar

Elbiseden çantaya


Kızımın küçülen kıyafetlerini ayırırken bu elbiseye rastladım. Biraz rengi solmuştu. Başkasına veremezdim. Ne yapsam diye düşünürken aklımda uydurma fikirleri canlanmaya başladı.

İlk iş olarak askıları ve eteğini kestim.

Kestiğim askıların ucuna daha önce eskiyen bir çantadan aldığım metal halkaları diktim
Kıyafeti ters çevirip bu askıların halkalı ucunu içe koyup , (tabi ki iki köşesine) beraberce diktim.
Çantamızın altı ve askılarının alt kısmı oluşmuş oldu.Sonra üst kısmına açıp kapama amaçlı cırt cırt bant diktim.
Benim elbisemin eteği uygun olmadığı için farklı bir komaştan 8 cm eninde 60 cm uzunluğunda iki şerit kestim.
Bu şeritleri 3 cm olacak şekilde kıvırdım.Uç kısımlarına yine eski çantalardan alıp sakladığım metal ayar aparatlarını diktim. Doğru bir şekilde geçirebilmem için başka bir çantayı yanıma aldım ve ona bakarak taktım.




Sonra da elbisenin sırtına, üst kısmına diktim. Yerini tam ortaya gelecek şekilde ayarladım.
Çantamız takmak için hazır ama birazcık süsleyelim. Nede olsa bu bir kız çantası.
Ben kızım çok sevdiği için Niloya karakterini yapmaya çalıştım.Biraz örgü, biraz keçe, biraz dikiş,biraz yapıştırma ve bolca hayalgücüyle bişeyler çıktı ortaya.
Belki süper bişey olmasada kızım çok sevdi. Önemli olan da bu.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder